Darbo pokalbis kuo galiu prisidėti?

Darbo pokalbio klausimai „Kuo galiu prisidėti?“

Darbo pokalbio metu klausimas „Ką aš galiu duoti?“ įmonei gali būti paprašyta. Geras būdas atsakyti – pabrėžti savo ankstesnius pasiekimus ir nurodyti, kaip galite patenkinti jų poreikius. Prieš pokalbį pravartu sužinoti įmonės iššūkius ir prioritetus. Atsakydami į klausimus būtinai parodykite darbdaviui, kodėl esate tinkamas kandidatas.

Norėdami save parduoti potencialiam darbdaviui, turėtumėte parodyti, kad esate pasirengęs skirti valandų ir pastangų, reikalingų sėkmingam darbui.

Darbdavys nori žinoti, kaip galite suteikti įmonei pridėtinės vertės. Geras būdas tai parodyti – pateikti konkrečių pavyzdžių. Jei negalite pateikti konkretaus pavyzdžio, galite pasinaudoti statistiniais duomenimis iš ankstesnių pareigų, kad parodytumėte, kaip prisidėjote prie konkretaus projekto. Jei įmanoma, pateikite skaičius, kad parodytumėte savo vertę įmonei.

Reklama

Kuo galiu prisidėti?

Į šį klausimą dažnai pateikiami du atsakymai: ką žinau apie įmonę ir kuo galiu prisidėti? Turite įgūdžių ir patirties. Tačiau kaip tai padaryti, kai jūsų prašoma paaiškinti savo ankstesnę patirtį?

Atsakymas nėra toks paprastas: „Man gerai sekasi analizuoti problemas“. Reikia nurodyti konkrečius įgūdžius, dėl kurių esate naudingas tam tikrame darbe. Šiam procesui reikia pasitikrinti save ir apmąstyti savo vertybes, patirtį ir įgūdžius.

Kūrybiškas atsakymas padarys įspūdį darbdaviui. Pabandykite pagalvoti apie įmonės kultūrą ir darbo pobūdį. Apsvarstykite savo stipriąsias puses ir kaip galite prisidėti prie šios aplinkos kūrimo. Geriausia, kad šis klausimas apie jūsų asmenines savybes neskambėtų kaip pasigyrimas. Vietoj to dalinkitės pavyzdžiais, kurie rodo, kaip galite daryti teigiamą poveikį įmonei. Kelių pavyzdžių pateikimas yra puikus būdas atsakyti į klausimą, kuo galiu prisidėti prie pokalbio dėl darbo.

Darbo pokalbio pavyzdžiai

# 1

Pavyzdžiui, jei dalyvautumėte pokalbyje dėl klientų aptarnavimo atstovo darbo, ką galite duoti įmonei kaip potencialus darbuotojas? Būdami klientų aptarnavimo skyriaus atstovais, galite turėti tam tikrų bendravimo ir bendravimo su klientais būdų. Šie būdai gali būti veiksmingi ir naudingi tam tikrose situacijose.

# 2

Jūsų privalumas taip pat gali būti tai, kiek darbo esate pasirengęs įdėti į savo karjerą. Norėdami save parduoti potencialiam darbdaviui, turėtumėte parodyti, kad esate pasirengęs skirti valandų ir pastangų, reikalingų sėkmingam darbui.

Reklama

  • Dalytis šiuo pranešimu

Susijęs Pranešimai