Darbo pokalbio nerimas

Paprasti žingsniai, kaip įveikti stresą ir nerimą darbo pokalbio metu!

Dauguma žmonių į darbo pokalbį eina su baimės kupinu nerimu. Dažnai taip nutinka dėl jiems užduodamų klausimų. Dauguma kandidatų į darbo vietą nelabai supranta, apie ką yra šie klausimai, arba iš viso nežino, ir dauguma net nesugeba į juos atsakyti. Darbo pokalbiai kelia daug streso, o tiems, kurie jaučia nerimą dėl pokalbio, tai gali būti lemiamas veiksnys, lemiantis, ar jie gaus pasiūlymą, ar ne. Jei prieš pokalbį dėl darbo jaučiate nerimą, turėtumėte žinoti keletą būdų, kaip kovoti su baime.

Kai sužinosite, kodėl jaudinatės prieš pokalbį dėl darbo, galite pabandyti pašalinti neigiamas mintis apie tai.

Reklama

1 žingsnis nuo nerimo darbo pokalbio metu

Pirmasis būdas įveikti nerimą per darbo pokalbius – išmokti tinkamų kvėpavimo technikų. Apklausėjai yra apmokyti užduoti klausimus taip, kad jie jaustųsi patogiai. Jei žmogus gerai moka kvėpuoti, prieš pradėdamas pokalbį jis galės atpalaiduoti kūną ir protą. Kai kurie žmonės sako, kad jiems padeda atsipalaiduoti pratimas „vienas-dvi-trys“, atliekamas giliai kvėpuojant.

2 žingsniai nuo nerimo dėl darbo pokalbio

Kitas veiksmingas būdas kovoti su nerimu prieš pokalbį – pasiruošti psichologiškai. Svarbu žinoti, kokie klausimai jums bus užduodami, kad būtumėte psichologiškai pasirengę. Daugelis žmonių mano, kad nervintis reiškia vieną dalyką, tačiau skirtingiems žmonėms tai gali reikšti visiškai skirtingus dalykus. Jei žinote, kad jums bus užduotas klausimas, tikėtina, kad labai jaudinsitės, tačiau kiekvienas žmogus tam tikrose situacijose yra linkęs nervintis. Turite išmokti, kaip kontroliuoti ir išvengti nervinimosi per pokalbį dėl darbo.

Kiti išmintingi

Taip pat galite skirti laiko išsiaiškinti, kodėl taip jaudinatės prieš darbo pokalbį. Kartais žmogus jaudinasi dėl praeities nesėkmių. Kiti gali nerimauti, nes nežino, kaip atsakyti į klausimą. Tokius klausimus galima veiksmingai ir sėkmingai išspręsti, jei žinote, kodėl taip nerimaujate. Naudodamiesi šia informacija galite lengvai įveikti nerimą prieš darbo pokalbį.

Sužinoję, kodėl jaučiate nerimą prieš pokalbį dėl darbo, galite pabandyti pašalinti neigiamas mintis apie tai. Neigiamos mintys tik dar labiau jus nervina, o per pokalbį galite net sustingti. Turite sutelkti dėmesį į teigiamus dalykus ir stengtis pašalinti neigiamas mintis apie šią galimybę. Tai padės jums susidaryti teigiamą įspūdį apie įmonę ir pasitikėti savimi kalbant su pokalbio vadovu.

Kitas geras būdas kovoti su nervingumu ir nerimu – sąmoninga meditacija. Sąmoningumas leidžia sutelkti dėmesį į esamą akimirką ir suvokti, kas vyksta jūsų kūne. Jei ruošdamiesi pokalbiui dėl darbo išmoksite praktikuoti sąmoningumą, pamatysite, kad pokalbio metu jausitės labiau atsipalaidavę ir pasitikintys savimi, o gal net sugebėsite išvengti nepatogių ar nemalonių klausimų, kuriuos gali užduoti pašnekovas.

Praktikuodami sąmoningumo pratimus galite pradėti geriau vertinti save ir savo galimybes. Tai padės jums kontroliuoti savo emocijas ir streso lygį, o tai savo ruožtu leis geriau valdyti nerimą dėl darbo pokalbio.

Reklama

  • Dalytis šiuo pranešimu

Susijęs Pranešimai