Darbo paraiška Kodėl aš kreipiuosi dėl darbo?

Darbo paraiška Kodėl kreipiuosi dėl darbo?

Darbo prašyme gali būti sunku atsakyti į klausimą, kodėl kandidatuoju į šį darbą. Nepriklausomai nuo to, į kokias pareigas kandidatuojate, šis klausimas tikrai bus užduotas. Nors yra daugybė bendrų atsakymų, kuriuos galite naudoti, geriausia būti konkretesniems. Pirmiausia sudarykite visų reikalavimų sąrašą ir pažymėkite tuos, kurie atitinka jūsų įgūdžius. Tada pabrėžkite šiuos savo patirties aspektus ir pateikite ankstesnių darbų pavyzdžių.

Pagalvokite apie savo karjeros tikslus ir kodėl norite būtent šių pareigų.

Reklama

Atsakydami į šį klausimą, nepamirškite, kokia yra pareigybės, į kurią pretenduojate, specifika. Pagalvokite apie savo patirtį dirbant panašiose pareigose ir apie įmonės kultūrą. Jei tai yra vadovaujančios pareigos, papasakokite apie savo gebėjimą vadovauti kitiems ir užmegzti tvirtus santykius. Kai kalbama apie darbo užmokestį ir išmokas, nebūkite pernelyg nekonkretūs ar pozityvūs.

Kad nenuskambėtų lengvabūdiškai, pasistenkite išanalizuoti darbo aprašymą. Tvirtas atsakymas rodo, kad atlikote tyrimą apie įmonę ir darbo vietą. Gerame atsakyme daugiausia dėmesio turėtų būti skiriama įgūdžiams, reikalingiems šiai pareigybei užimti. Įmonės kultūra taip pat gali turėti įtakos atsakymui, todėl iš anksto ją ištirkite. Jei įmanoma, stenkitės į klausimą atsakyti taip, tarsi jau dirbate ir pradėjote dirbti.

Papasakokite, kodėl jus žavi šis darbas

Atsakymas į klausimą „Kodėl aš kandidatuoju į šį darbą?“ turėtų būti pagrįstas jūsų patirtimi, žiniomis apie įmonę ir susidomėjimu pareigomis. Jei atsakysite miglotai, atrodysite nepasirengę ir nenuoširdūs. Verčiau įsitikinkite, kad jūsų atsakymas rodo, jog atlikote tyrimą ir galite atlikti šį darbą. Būkite sąžiningi dėl savo motyvų, nes darbdavys nori įdarbinti žmogų, kuris iš tiesų yra užsidegęs šiomis pareigomis.

Be paties klausimo, atsakymas į klausimą „kodėl kandidatuoju į šį darbą“ turėtų būti susijęs su konkrečia įmone. Darbdavys nori žinoti, ką jūs mėgstate ir kas jam bus naudinga. Turėdami aiškų tikslą galėsite išsiskirti iš minios. Jei pašnekovas užduoda šį klausimą el. paštu arba skambindamas telefonu, svarbu būti konkretiems.

Šio klausimo priežastis – puiki proga parduoti save darbdaviui. Būtinai įtraukite savo ankstesnių laimėjimų pavyzdžių, kad sukurtumėte kontekstą. Pavyzdžiui, jei dirbote socialinės žiniasklaidos startuolyje, galbūt jus įkvėpė įmonės misija. Jei dirbote biuro aplinkoje, gali būti, kad jūsų požiūris skiriasi, pavyzdžiui, esate labiau asmeniškas ir mažiau orientuotas į verslą.

Reklama

  • Dalytis šiuo pranešimu

Susijęs Pranešimai